Komunikaty
„GRAMY FAIR’’- antydopingowa kampania informacyjno-edukacyjna POLADA

W poniedziałek, 15 kwietnia wystartowała ogólnopolska antydopingowa kampania informacyjno-edukacyjna „GRAMY FAIR’’. Skierowana jest do sportowców wyczynowych, sportowców amatorów i młodzieży. Jej celem jest budowa świadomości i propagowanie idei uczciwości oraz czystości w sporcie. Ambasadorami „GRAMY FAIR” zostali czołowi i uznani sportowcy, medaliści Mistrzostw Europy, Mistrzostw Świata oraz Igrzysk Olimpijskich. Kampania zorganizowana została pod patronatem honorowym Ministerstwa Sportu i Turystki.

Kampanie oficjalnie zainaugurował, podczas konferencji prasowej na PGE Narodowym, Minister Witold Bańka. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, który łączy sportowców, działaczy, kluby oraz organizacje rządowe i pozarządowe. Ambasadorami „GRAMY FAIR” zostali: Jan Błachowicz, Angelika Cichocka, Michał Daszek, Joanna Jędrzejczyk, Marcin Lewandowski, Tomasz Majewski, Arkadiusz Malarz, Arkadiusz Moryto, Michał Pol, Monika Pyrek, Wojciech Włodarczyk, Andrzej Wrona oraz Luiza Złotkowska.

– Przemysł dopingu jest niestety niezwykle innowacyjny. Trzeba robić wszystko, by intensyfikować walkę z nim. Takie kampanie, jak startująca dziś #GramyFair są bardzo potrzebne, bo służą pogłębieniu wiedzy i świadomości. „Uzbrajają” sportowców w odpowiednie narzędzia do walki o czysty sport – podkreśla minister Witold Bańka.

Szef resortu sportu i turystyki wziął udział w panelu dyskusyjnym, w którym uczestniczyli także:

  • Dyrektor Polskiej Agencji Antydopingowej (POLADA) - Michał Rynkowski
  • Wiceprezes Zarządu PGNiG Superliga - Piotr Należyty
  • Dyrektor Biura Marketingu Sportowego PKN ORLEN - Anna Ziobroń
  • Prezes Zarządu Grupy LUX MED - Anna Rulkiewicz
  • Prezes Zarządu Juventus Academy - Michał Janicki
  • Prezes Zarządu iMEN DIGITAL - Marek Kaczmar

W drugiej części panelu dyskusyjnego uczestniczyli Ambasadorowie „GRAMY FAIR”:

  • Jan Błachowicz
  • Angelika Cichocka
  • Michał Daszek
  • Arkadiusz Malarz
  • Arkadiusz Moryto
  • Monika Pyrek
  • Luiza Złotkowska

Kampania w mediach będzie prowadzona od  15 kwietnia do 15 maja 2019 r., natomiast w swoim wymiarze edukacyjnym będzie ona realizowana co najmniej do zakończenia 2019 r.

Integralnymi elementami przedsięwzięcia będą̨ materiały e-learningowe oraz poradnik edukacyjny, poświęcony zagadnieniom walki z dopingiem i idei czystości w sporcie zamieszczone na stronie niedladopingu.pl. Poradnik obejmie m.in. porady ekspertów, specjalistów medycyny sportowej i suplementacji specjalistycznej, mającej na celu optymalizację kondycji psychofizycznej.

W ramach kampanii, Polska Agencja Antydopingowa – POLADA, przeprowadzi szkolenia wśród blisko 320 zawodników z 14 klubów PGNiG Superligi – najwyższej klasy rozgrywkowej piłki ręcznej mężczyzn w Polsce. Kampania obejmie również 16 000 dzieci, które będą rywalizować w 320 turniejach piłki ręcznej organizowanych w ramach projektu „Kocham ręczną” na 160 wielofunkcyjnych obiektach sportowych w całej Polsce.

Inicjatorem kampanii jest jej główny Partner - PGNiG Superliga, a organizatorem Polska Agencja Antydopingowa – POLADA, przy współpracy z agencją iMEN DIGITAL.

Honorowy patronat nad kampanią objęło Ministerstwo Sportu i Turystki, Polski Komitet Olimpijski, Światowa Agencja Antydopingowa (WADA - World Anti-Doping Agency) oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce.

źródło: MSiT

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 5 z 39